środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku!


31 grudzień to ostatni dzień roku, który daje możliwość zabawy, takiego poluzowania swoich myśli. Jednocześnie to data, kiedy każdy podsumowuje wszystkie swoje osiągnięcia jak i porażki. Naturalnie, książkowe! W momencie pisania tego posta blog obyksiazka.blogspot.com ma dokładnie 5,5 miesiąca. To znaczy, że jestem jeszcze w powijakach.

Na początek przedstawię trochę statystyki. Przez ten okres przeczytałem 18 książek, co daje średnio 3 pozycje miesięcznie. Jak na nieczytanie w ogóle, wynik jak najbardziej zadowalający. Przy okazji udało mi się opisać 1 film oraz dodatkowo zachęcić do słuchania muzyki, którą przemycałem w niektórych wpisach.

Przeczytane książki kosztowały mnie ok. 530 zł, nie wliczając książek ekonomicznych, których nie opisywałem na blogu, jednej którą czytam i jedną prezentową.

Które tytuły wywarły na mnie największe wrażenie? Każda opisywana historia była inna i każda miała w sobie to coś. Żadnej książki nie oceniam jako bezcelowej lub bezsensownej. Tak więc:

Miejsce 3: Polowanie na Wilka z Wall Street – Jordan Belfort.

Miejsce 2: Seria Monument 14 – Emmy Laybourne.

Miejsce 1: Gwiazd naszych wina – John Green.

Wybór podyktowany był tym, że czytając owych zwycięzców nie mogłem się oderwać, by nie dowiedzieć się, co będzie dalej. Co nie zmienia faktu, że najważniejszym powodem dla mojego czytania i opiniowania tego w internecie jest to, że książki wędrują po świecie, tym moim lokalnym, co oznacza, że sztuka jest rozpowszechniana.

Jednym słowem: OBYKSIĄŻKA!


I oby więcej książek w Nowym Roku 2015, wszystkiego dobrego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz